måndag 8 mars 2010

Scrapträff

Tjohooooo!

Har bokat mig och min kompis Lillian på scrapträff i Stockholm den 28:e mars.
Är våran första och det ska bli sååååååååå kul.
Jag har ju som sagt var inte hunnit med att scrapa så mycket med alla läxorna som har varit och nu även hänger över mig. :-( Har två prov den här veckan, ska läsa 60 sidor i en bok till nästa vecka, 2 hemuppgifter till v.12 + prov på 60 krukväxter på latin, redovisning v.13 och då har vi inte fått uppgiften ännu. Pust!
V.14 så hade det ju varit skönt med lite påsklov men nej något sådant har vi inte, då ska jag och 3 klasskamrater bygga en monter till trädgårdsmässan i Älvsjö där vi ska stå från onsdag-söndag.
På måndag v.15 är det dags för praktik och då hoppas jag på lite lugnare tempo men det vet man ju aldrig, det kan ju vara fullt ös där också. Får nog trots allt vila till jul då utbildningen är klar. :-D
Ah, men nu gråter lilleman måste gå och försöka lägga honom igen.
Ha det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar