torsdag 6 maj 2010

Har knåpat ihop ett par kort.

Tjohoooo!

Har lyckats med att få ihop hela 2 kort på sista tiden. :-D
Ett till svärfar på hans födelsedag och det andra lämnade jag till stället där jag hade min senaste praktik.

Tiden och orken vill inte riktigt vara på min sida, så det blir inte så mycket pyssel som jag skulle vilja. Nu har min praktikperiod tagit slut och skolan börjat igen med allt vad det innebär. LÄXOR i drivor, pust! Nu ska det klämmas in ytterligare ett prov i v.21. Ska kunna en hel bok inför truckkortet, vilket jag vanligtvis ser framemot. Men som sagt så ska allt in samtidigt.
I går och i tisdags så fick vi äntligen köra truck och dessutom en sån här........ :-D




Annars så har jag bara köpt några nya stämplar på Tradera som jag gillar.


Må gott i solskenet!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar