söndag 5 september 2010

Fullt med grattiskort.

Jag har idag lyckats med att göra hela 4 grattiskort inför kommande kalas nästa helg.
Var otroligt skönt att kunna sitta ner och inte känna mig stressad att kasta ihop några kort utan i lugn och ro pilla i min egen takt. Har haft och har fortfarande väldigt mycket läxor i skolan när jag nu går min sista termin som tar otroligt mycket tid och energi.
Tiden men framför allt orken har ju inte riktigt funnits där för att lugnt kunna pyssla. Hoppas att det kommer att ändra sig så fort skolan tar slut.
Känner nu att det skulle vara roligt att gå nån pysselkurs där jag får lära mig mer om exempelvis färgläggning eller något annat spännande så att jag får fart på lusten att skapa. :-D
Får se vad jag kan hittar på framöver.
Här kommer i allafall bilder på korten jag har gjort i dag.

Må gott!

Susanne

Till Linnea 7 år.


Till Roger 39 år.



Till Nicklas 10 år.


Till Peter och Desiree 40 år.


När jag ändå håller på och laddar upp bilder så kan svärmors grattiskort som jag gjorde häromdagen få slinka med på ett hörn. :-D

Till Svärmor. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar