torsdag 10 mars 2011

Äntligen det sista. :-D

Nu har jag äntligen kommit till det kort som jag skapat allra senast, nämligen i går.
Har gjort kortet till min mans arbetskamrat som fyller 50 år som vi ska fira på lördag, är det tänkt.
Får väl se hur det går med det då maken är hemma och krasslig i dag.
Vore ju trevligt att gå dit och se vilka han jobbar med.
Maken fick fråga vad hon hade för favoritfärger så att jag skulle kunna utgå ifrån dem när jag gjorde kortet och svaret han fick var svart, vitt och grönt.

Hm, inte helt lätt och han tyckte inte att en gullig stämpel skulle passa heller för hon var inte så "puttinuttig" eller rosa av sig.
Vilken tur då att jag har några Kenny K stämplar att använda. :-D

Så här blev kortet.


Grattis Anna 50 år!

Må gott tills nästa gång!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar