söndag 14 augusti 2011

Urk, semestern är slut!


Ja precis som det står i titeln så är årets sommarsemester slut, det är dags att börja jobba.
Det kommer nog att ta ett par dagar innan jag kommer in i lunken igen. :-D
Kan väl inte säga att jag har gått upp 5 på semestern för att hålla vanan inne. Haha.
Nä, långa härliga sovmornar har det varit, (i jämförelse med kl.5.) :-D

Nu tänkte jag visa ett kort som jag har gjort till svärmor som fyllde år häromdagen.
Det fick bli med en redan uppstämplad Magnolia för den var det enda som jag hade med mig på semestern.


De översta två papperna är från Maja Design och de fick alla som var på Stockholm Scrap den senaste gången och det tackar jag för. :-D
Det grönrutiga pappret är från Ladybug and friends. ???
Självklart så är det bling och stickles på.

Det var allt för denna gång.

Må gott!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar