lördag 29 oktober 2011

Liten uppdatering!

Oj, vad tiden går fort, har inte riktigt hunnit med att scrappa så mycket som jag skulle ha velat. Dock har jag hunnit med att ez-mounta en stor del av stämplarna som jag köpte på Magnolias Öppet hus. Det är ju bara för tråkigt att mounta 30-40 stämplar samtidigt. *fniss* Vilka bekymmer man har. :-D
Jo just det, jag har ju hunnit med att ha haft två gånger med mini "kurser" med grannar som ville lära sig hur man binder grav/dörrkransar. Det var roligt och uppskattat. :-D
I allafall så har jag lyckats få ihop 5 st scrapkort sen sist.


Ett beställningskort.

Pappret är från Maja Design.

Grattiskort till Julia 6 år.
Papperna är från Panduro.
Bling och Stickles som vanligt. :-D
Jag hittade en kortskiss på http://swescrapbook.blogspot.com/search/label/Kort
som jag gillade.

Ett kort till makens bror som fyllt 40 år.
Tyckte att det passade bra med en sagofigur då han själv sagt att
det var vid 40 som man blev vuxen.
Det gröna pappret är från Panduro, tror jag.
Det ljusa med text har jag gjort själv.
Det gröna pappret med bruna swirlar, tror jag är från DCWV?

Ett tagkort till grannfrun som fyllde år.
Fick prydas av en fräck Kenny K stämpel.
Klädde presentkorts asken med lite mönsterpapper så såg det lite mer arbetat ut. :-D

Det var väl allt för denna gång!

Må gott!

Susanne

2 kommentarer:

  1. Tjusigt! Kul att se lite vad du gjort, det var ju som sagt ett tag sedan man fick kika på något.Kul med kurserna :-D

    SvaraRadera
  2. Tackar!
    Känns som man inte hinner med att pyssla mer än i "panik" när det verkligen behövs, hihi.
    Är för mycket som ska hinnas med först och sen när tiden råkar finnas så finns inte lusten och tvärs om. :-D
    Hoppas dock hinna med att göra julkorten i tid i år, *håller tummarna* då jag har köpt så många söta julstämplar. *Harkel* borde ju använda dem i allafall en gång var.
    Men vi får väl se hur det blir med det. ;-)

    SvaraRadera