söndag 12 februari 2012

Alla Hjärtans Dag.

På tisdag är det Alla Hjärtans Dag och i dag så har jag gjort en ask som maken ska få.
Inuti så ligger det en present från mig och barnen.
Stommen ritade jag av en förpackning som hade innehållit en Rubicks kub som sonen hade köpt härom veckan. Tyckte att plastförpackningen kunde vara perfekt som en mall.
Så när jag hittade utmaningen på Kenny K´s sida så var jag ju bara tvungen att prova den.

Sagt och gjort och ett antal timmar senare så blev resultatet så här.
Självklart med en Kenny K stämpel.














Stommen är gjord av ett svart cardstock.
Mönsterpapper från Maja Design.
Stämpel Devastatia från Kenny K.
Det stora hjärtat är Spellbinder.
Små hjärtana är Quickutz die?? (har jag för mig).
Ticketstämpel och texten I love you är från Inkadinkado.
Lite blommor och röd ståltråd.


Tävlingen hittar ni här....

http://kennykkraftygirlzchallenges.blogspot.com/2012/02/red-hearts-challenge-80.html


Det var allt för denna gång.

Må gott!

Susanne

6 kommentarer:

  1. Åh vilken mysig ask=) Nu kommer maken bli glad.

    Ha det så bra, hälsn Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilken fin ask! Kul med en annorlunda form!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Fantastic project! Thank you for playing along with "Red Hearts" at Kenny K's Krafty Girlz!xx

    SvaraRadera
  4. Oohh wauw, this is awesome!!!! Thanks for joining us at KennyK's!!!

    gr. arjette.

    SvaraRadera
  5. this is fantastic what a clever idea
    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog
    Designing for:
    Crafty Purple Frog , Craft Us Crazy ,Bearly Mine Designs and DT Coordinator Kenny K

    SvaraRadera