lördag 29 mars 2014

Ett beställningskort med Tema Frankrike/Paris


Hallå där!

Fick för ett tag sedan en förfrågan om att göra ett kort med tema Frankrike/Paris.
Jag hade inga stämplar med något som ens påminde om Paris så jag fick tipset av Malin att använda ett gratis Digi. 
Digi stämplar är något som jag aldrig har använt mig av då jag inte har någon skrivare och jag hade nog inte förstått mig på hur man gör ändå, oteknisk som jag är. Hihi! 
I allafall så fick Malin skriva ut Eiffeltornet åt mig på ett slätt cardstock. Tack Malin!
Stämplen är från Magnolia och färglagd med promarker pennor.
Flaggdien är från Lala land och kantstansen är från Martha Stewart.
Sen lite band, blommor och halvpärlor så är kortet klart. 



Det var allt för denna gång!

Må gott!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar