lördag 23 januari 2010

Lite pyssel.

Äntligen lördag! :-D Sitter här i min ensamhet och njuter, alla andra i familjen sover. Har lyckats ta mig igenom ännu en skolvecka, pust! Det kommer att vara tufft de här två terminerna som är kvar. Är bara att bita ihop och sen är jag ju färdig trädgårdsmästare precis som jag drömt om.
Har i allafall hunnit med att göra två kort häromdagen, till två födelsedagsbarn som fyller år i februari. Är nog bäst att vara ute i god tid nu när min tid är fullbokad av läxor.
Så här vart resultaten.
Det översta är till en treåring.

Det här kortet ska min storebror få. :-D

Har fått nyaste numret av MagnoliaInk och precis som förra gången så var den fylld av inspiration. Jag beställde deras nya kit från Stampclub vår 2010, väntar på spänning att det ska landa i min brevlåda. Magnolias stämplar är något av mina favoriter, jag tycker att de är söta.
Något annat pyssel har jag inte köpt då jag inte rikigt har känt något behov av något nytt ännu. Har ju som sagt inte haft så mycket tid över till att pyssla så mycket. Nä nu ska jag fortsätta att njuta av tystnaden några minuter till innan alla vaknar. :-D

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar