måndag 11 januari 2010

Måndag.

Nytt år, ny vecka och en ny skoltermin.
Börjar min termin med två dagar ledigt, eller nja självstudier kallas det. :-)
Har suttit på bibblan idag och försökt hitta information till ett grupparbete, det var inte helt lätt kan jag säga då det knappt fanns något att läsa.
Frågade om hjälp och fick då den bok som jag redan kollat i. Där fanns det ca 3 sidor att läsa.
Vilket jag inte tyckte var såååå mycket.
Jaja, får kolla i skolans bibliotek istället.
Har iallafall gjort mina berömda kort till det nya pinnprovet, det enda som fattas till dem är bilder på pinnarna.
Får se när jag kan få till några bilder då.

På jullovet så scrappade jag iallafall ihop ett kort till en liten tjej som skulle fylla år.
Så här vart det.Såg att bilden vart ruggigt dålig men den är tagen med mobilen.

1 kommentar:

  1. Hej tjejen fint kort du har fått ihop. Jag ska försöka få lite gjort de här dagarna i exil tänkte jag och igår blev det ett hemarkiv som jag stötte på när jag surfade runt. Blev super nöjd och det kommer nog bli en hel del till av den sorten. Du kan kika på det om du vill på min blogg. Ska lägga in den nu ikväll tänkte jag. Längtar tills vi kan ses igen och scrappa lite ;-) saknar min bästis :-)

    SvaraRadera