fredag 24 juni 2011

2 kort, bröllopspresent och en crop a dile.

I dag är det midsommar afton och det är 6 år sedan som jag och gubben gifte oss i Helgums kyrka i Ångermanland.
Vi har dock varit tillsammans i 16 år och vi träffades just på midsommarafton. :-D
Han fick en liten present av mig då jag vet att han gillar whiskey, fick lite hjälp av grannen vad jag skulle välja för sort då jag själv inte kan något om denna dryck.
Ett kort slängde jag ihop medan maken var ute på en löptur på förmiddagen. Hann med nöd och näppe att få det klart innan han kom in igen.
Vilken tur att han var ute i nästan två timmar så att jag hann göra klart det.
Så grattis på vår bröllopsdag, hjärtat! Puss!



Stämplarna kommer från Whimsey stamps och papperna är från Maja Design.


Nyhet på Systembolaget. :-D

Hoppas att det smakar, älskling!


I förrgår så gjorde jag ett kort till min väninna som fått barn. Det blev en liten Joel och han var precis 2 veckor gammal. Vi blev bjudna på kaffe och jordgubbstårta. Mums!
Joels äldre syskon fick varsitt paket av oss så att de inte skulle känna att vi bara kom för att träffa lillebror.




Stämpeln är från Magnolia och papperna är från Maja Design.
Bling och stickles är som vanligt alltid på. :-D




Nu kom maken innanför dörren med ett paket till mig. :-D
Tjohooooo! Äntligen har min Crop a dile kommit.

Det fick bli en grön då den fanns att köpa i ett set med förvaring och öljetter till.
Väntar med spänning med att få testa den men det får bli en annan dag för snart är jag på väg till några vänner för midsommarfest. :-D

Må gott så länge!

/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar