tisdag 21 juni 2011

Grattiskort och nya stämplar

I dag har jag knåpat ihop ett grattiskort till min kusins barn som fyller 17 år. Vi är bjudna på kalas i morgon och självklart så måste jag ju göra ett kort. Det fick bli ett kort i blått (min favoritfärg) då jag inte vet vad hon gillar då det är första gången som jag träffar henne.
Stämpeln är givetvis en Kenny K och den här gillar jag jättemycket. :-D


När jag kom hem från jobbet i eftermiddags så hade jag fått ett paket i från Whimsy stamps.
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!
Fler Kenny K stämplar, kan man få för många???
Tror inte det, hihi.

Dessa raringar fanns i paketet samt lite annat smått och gott. :-D



Några fina textstämplar.

Det var allt för i dag.

/Susanne


6 kommentarer:

  1. Beställde du därifrån hos KennyK men vad kostar det om man får de hemma från USA ? dyrare än här hemma eller ?
    Förresten, det va ju snygga stämplar...
    Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag beställer ifrån Whimsy stamps

    http://whimsystamps.com/store/index.php?main_page=index&manufacturers_id=10&sort=20a

    De kostar 45 kr styck där och man brukar ha stämplarna i brevlådan på 7-8 dagar.
    Stämplarna är ez-monterade och klara för användning. Jag tycker att det har fungerat mycket bra att köpa därifrån.
    Kan verkligen rekommendera det.

    /Susanne

    SvaraRadera
  3. Oh, tack Susanne för all hjälp
    Sist frågan om det är ok? frakt eller typ porto om det är dyr att beställa?
    Anna ;o )

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Jag tycker inte det har varit så dyrt med frakten, den har varit olika då jag handlar olika mycket. På deras hemsida så kan man räkna ut frakten direkt,den baseras på hur tungt det blir.
    Jag brukar alltid välja att se priserna i svenska kronor och sedan klickar jag i vad jag vill ha och sedan går jag till kassan och klickar i Estimate shipping och väljer Sweden. Då får du svar på vad frakten skulle gå på. Lätt som en plätt! :-D

    /Susanne

    SvaraRadera
  5. Skicka kram och tack för tipset.
    Anna

    SvaraRadera