torsdag 5 november 2009

Ny i cyberspace.

Jaha ja, då har jag blivit med blogg då. :)
Fick hjälp av min kära vän Lillian att skapa min sida.
Tack så mycket!
Är tänkt att jag ska ha sidan för att kunna visa mina pysselalster.
Jag har alltid gillat att pyssla och har provat på att göra egna smycken, målat med akvarell, egna kransar och nu både kort och LOn.
Är relativt ny som scrappare, har bara hållt på ett år så jag anser mig själv som inte så duktig. Ännu! ;)
Hoppas ju på att lära mig massor framöver och även hitta några pysselträffar att gå på och få nya tips och ideér.

Välkommen hit!

Susanne

2 kommentarer:

  1. Kul att du äntligen har skaffat dig en blogg. Hoppas nu på många inlägg och mycket scrap :-). Givetvis ser vi också framemot lördag ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja äntligen! :) Jag ska försöka varva mina läxor med massor av scrap, har en hel hög läxor som ska in snart. Pust! Men nu är jag ju iallafall en bit på väg.

    SvaraRadera