måndag 23 november 2009

Provet avklarat!

Tjohoooooo!
Äntligen så är pinnprovet avklarat, pust!
Dax att ta tag i nästa läxa.
Ska fundera ut en affärsidé för att starta ett eget företag.
Hm, vad 17 vill jag göra? Får fundera på det till i morgon.
Läraren sa att det inte var någon stor läxa och att det räckte med att ägna en kvart på denna uppgift. Jaja får se vad denna uppgift slutar med för resultat....
Borde nog också börja med andra läxor också, har en som ska lämnas in nästa vecka på fredag.
Brukar alltid få svåra läxor av den fröken som vi har i växtanvändning.
Dessutom borde jag rita upp min skiss på en sommarblomsplantering som ska ritas skalenligt och varje växt ska placeras ut på korrekt avstånd.
Alla som känner mig vet att matte inte är ett ämne för mig, ska bli intressant att se hur snygg den ritningen kommer att bli.
Har även andra läxor och hemtentamen som behövs göras men jag orkar inte med att tänka på alla läxor för då tror jag att jag skulle självantända..
Pust! tur att terminen snart är slut.
Får en hel månads jullov. :)
Undrar när jag ska hinna klämma in lite roligt också?
Som alla julkorten jag måste göra nu när jag bara var tvungen att köpa dessa gulliga julstämplar som Magnolia släppt.
Hade tänkt att köra på färdiga köpekort men det går ju inte så bra nu.
Måste ju övertyga maken om varför jag bara måste köpa nya stämplar. ;)
Sen tänkte jag hinna gå på jul och hantverksmässan och se om jag ser något roligt pyssel att köpa där.
Jag kanske helt enkelt får minska på sömnen ett tag tills jag hunnit med allt som behöver göras.
Fast om jag känner mig själv rätt så somnar jag väl som vanligt i soffan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar