tisdag 19 oktober 2010

Funderar

På lördag så ska jag gå på Uppsala scrap och pysselmässa, tjohooooo vad roligt det ska bli.
Så nu sitter jag här och funderar på vad jag bara måste köpa?
Vad är det som jag bara mååååååååååååste ha???
Det kommer att vara 11 butiker där så det gäller ju att passa på att köpa lite tyngre saker som annars drar upp fraktavgiften.
Har redan förbeställt lite grejer som jag bara kan plocka upp när jag kommer så jag inte riskerar att det är slutsålt innan jag hunnit dit. :-D

Vad behövs till julkorten?

1. Cardstock
2. Mönsterpapper
3. Julstämplar (har en del men behöver något som stämpelmotiven kan sitta på.)
4. Band
5.
6.
7.
8.

Har jag glömt något?
Jag får fortsätta fundera senare, ska försöka göra lite läxor.
Har prov på växtkvalite på torsdag men det går trögt att läsa, finns så mycket annat roligt jag skulle vilja göra än att läsa den boken...
Som pyssla till exempel, eller köpa pyssel, eller *välj valfri hemma syssla* ;-) som är betydligt roligare än att läsa i GRO.

Aja, ska försöka en stund.

Må gott!

/Susanne

2 kommentarer:

  1. Väl planerad och förbered ser jag, blir lite avundsjuk :-) själv vill jag ha så mycket att det blir till att köpa vad jag hittar. Men papper är alltid en bra idé eftersom det kostar en del extra att skicka :-)

    SvaraRadera
  2. Japp, det blir ju till att roffa åt sig så mycket som möjligt. ;-)
    Har surfat runt lite på butikerna som ska dit men några var dyra så jag hoppas att det blir erbjudanden när vi kommer dit. Annars så är ju Marikas jättebillig så då sparar man ju in en slant där.Kanske går på ett ut då.
    Tänkte att det vore bra att komma hem med något som man verkligen behöver nu och inte bara bra att ha saker.Papper, stansar med mera som är extra fraktavgift kan ju vara smart att inhandla så man slipper det. Marikas kommer att ha julpapper från 7 kr och det är ju ett toppenpris så där har jag förbeställt lite. *harkel*
    Så jag hoppas att jag tänkt till innan jag åker därifrån så att jag inte kommer hem och kommer på nåt jag måste ha för att göra julkorten. :-D

    SvaraRadera