lördag 2 oktober 2010

Några gamla alster.

I brist på helt nygjorda alster så tänkte jag lägga upp några som jag inte visat.


Ett kort till gubben har det i allafall blivit. :-D

Den här gjorde jag för några veckor sedan, vart inspirerad av pappret som är ett Maja Design.
Älskar hennes papper!

Den här hade jag börjat på redan på maran men inte hann slutföra. Fick lite tid och inspiration när jag nu var hemma och skrev på mitt examensarbete.

När Lucas var nyfödd så tyckte han om när vi spelade Metallicas låt Enter the Sandman i bilen, då somnade han raskt. :-D Nu när han är tre år så går han ibland runt och sjunger Alice Coopers låt Schools out. Man kan inte annat göra än att le.


Alexander på väg till min väns bröllop.

De sista tre alstren gjorde jag när jag var på Handarbetas mara i våras.

Det var väl allt jag hade att visa i dag.
Må gott!

Susanne

4 kommentarer:

  1. Nu blev ännu mer sugen att göra Lo efter liten push. Fin fina grejer har du alla fall fått ihop ;-) Men först måste jag städa klart bland stämplarna :-)

    SvaraRadera
  2. Tackar! :-D
    Ska du göra ny stämpelförvaring?
    Själv så har jag tryckt upp nästan alla stämplar på albumblad så att jag lättare ska se vilka jag har. Tog lite mer tid att göra än jag trodde. :-D

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så fint - för mig är det ju helt nytt ;) Gillar verkligen det här :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Louise. :-D
    Anser mig fortfarande som nybörjare även fast jag scrappat i två år. ;-)

    SvaraRadera