söndag 31 oktober 2010

Lördagens scrapalster

Nu har lördagen passerat och jag spenderade dagen på Stockholm City Scrap med min vän Lillian.
Pyssel i 12 h. :-D Det var jätteroligt, synd bara att jag inte hade tid att sitta i dag med. Kanske nästa gång? Det blev en hel del pyssel, lite shopping och två matpauser. Jag hann göra 3 kort och 1 LO, jag hade ju hoppats på att hinna med lite fler kort men det tar tid att få ihop ett kort.
Här är i allfall resultaten.


Första alstret skulle innehålla Wasitape och jag gjorde blommor av den.


Det andra alstret skulle göras efter en skiss.


Det tredje alstret skulle också göras efter en skiss.


Det det fjärde alstret blev ett julkort för att jag tänkte att det vore bra om jag kom igång med det. Dock tycker jag inte kortet blev så bra men men.
Tycker ändå att maskningen blev bra. :-D

Har i dag lyckats göra ett kort till maken som fyller år på tisdag, fick passa på medan han var ute och gjorde ärenden.
Lägger inte in en bild på det i dag ifall han skulle vara in här och smygkolla. :-D
Det var allt för nu.

Må gott!

Susanne

2 kommentarer: