söndag 24 oktober 2010

Uppsala scrap och pysselmässa

Äntligen har jag varit på scrapmässan!
Wow vad grejer. Pysselsaker så långt ögat nådde, överallt. :-D
Jättekul! Handlade nästan allt av det jag hade skrivit upp att jag skulle handla och även en hel del andra bra att ha saker.
Längtar redan tills nästa mässa om det blir någon till våren.
Nu ska jag bara finna tid till att använda allt, *harkel* hoppas verkligen att läxorna blir klara inom en snar framtid och att vi inte får några nya. Har en vecka kvar i skolan innan den sista praktikperioden börjar och då hoppas jag att det lugnar ner sig lite. Förhoppningen är att det bara är lite småjobb kvar med ex-jobbet och sedan tillkommer det att göra en power point som också ska in. Men det är ju det roligaste i det hela att få göra en power point. :-D
Jaja det ordnar sig, ser ju slutet på tunneln. Snart är oktober slut, i november praktiserar jag och i december så slutar vi den 16:e.
Då får jag förhoppningsvis min examen om jag har lämnat in alla läxor och hållit exjobbs- föredraget. Supernajs!

Må gott så länge!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar