tisdag 15 november 2011

4 julkort och ett grattiskort

Oj vad tiden rinner i väg, hinner inte med allt som jag har tänkt mig.
Här kommer i allafall bilder på julkorten som jag började med på Uppsala scrapmässa, kan inte säga att jag är 100 % nöjd med någon av dem men de får duga. :-D








Både stämplarna och mönsterpapperna är från Magnolia.

Jag har även hunnit med att göra ett kort till grannfrun som snart fyller år, tänkte vara ute i tid för en gångs skull. :-D
Hennes favorithobby är golf så naturligtvis så gjorde jag ett kort med golftema.




Stämplarna är Magnolia och mönsterpappret är från DCWV.

Det var allt för tillfället.

Må gott!

Susanne


2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort du har gjort . Jag gillar också Magnolia, men sålt av med många som jag upptäckte att jag faktiskt inte använde.
    /Marina

    SvaraRadera
  2. Tackar! :-D
    Ja hur kan man inte gilla Magnolia? ;-D
    Tack för att du lämnade ett litet avtryck i min blogg.
    /Susanne

    SvaraRadera