måndag 21 november 2011

Sjukling :-(

Usch vad det är tråkigt att vara sjuk! :-(
Har varit hemma sedan i torsdags då jag vaknade så förkyld att jag inte ens kunde prata, är först idag måndag som jag kan prata så man hör vad jag säger.
Skönt tror jag att maken har tyckt att det har varit. :-D
Jag går mellan sängen och datorn, är så trött och slut men kan inte ligga hela dagarna då jag blir så stel i kroppen.
Hittade en utmaning på http://magnoliastamplovers.blogspot.com/ som jag ville prova.
Det gick sakta men säkert med många pauser för att få ihop det här kortet men jag blev både klar och nöjd tillslut. Trodde inte riktigt på att jag skulle bli nöjd med det här kortet då jag har provat ut massor av saker att pynta kortet, men skam den som ger sig. :-D



Tilda och tomteluvan är från Magnolia 'Sweet Christmas Dreams' 2011.
Stämpeln Merry Christmas är från Magnolia 'Merry Christmas' 2010.
Mönsterpapperna är från Magnolia 'Vintage Christmas'.
Snödien och hjärtcharmen är från Whimsy Stamp
Har använt Snow marker för att få till fluffet på tomteluvorna.
Lite Stickles Star Dust på snöflingan, lite band och några brads.

Det får vara allt för i dag, bäst att vila lite nu.

/Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar