tisdag 29 november 2011

Ljuslykta

I går kväll så fick jag för mig att jag skulle slänga ihop en ljuslykta som jag ska tävla med på jobbet. De har anordnat en julpysseltävling för alla som jobbar där. Ska bli så roligt att se alla bidrag. :-D
Såg en beskrivning i senaste numret av Inzpira som jag testade.

Bilderna vart inte så bra men de får duga. :-D

Mönsterpappret, snöflingestämpel samt swirldien är från Magnolia.
Snöflingedien är från Whimsy stamps.
Handtaget är utstansad med MS Punch.
Lite bling och stickles som vanligt. :-D










Det får vara allt för i dag, måste rusa vidare.

Må gott!

Susanne

5 kommentarer:

  1. Vilken fin lykta du har gjort!

    SvaraRadera
  2. Jättefin lykta och kul med pysseltävling på jobbet :)

    SvaraRadera
  3. Tackar! :-D Ja det är verkligen roligt med en pysseltävling på jobbet. Väntar med spänning på att få se de andras bidrag.

    SvaraRadera