onsdag 17 april 2013

April Skissutmaning

I går var jag hemma med en krasslig kille och vad passar bättre då än att pyssla???

Började med att inviga min nya fina maskin Big Shoten och provstansade lite grann.
En mycket trevlig maskin, ett riktigt toppenköp!
Så nöjd att äntligen ha köpt den.

Sen satt jag och surfade runt lite och hamnade av en slump på Lillblommans blogg och hittade April Skissutmaning.
http://lillblommanskissar.blogspot.se/2013/04/april-skissutmaning.html
Blev inspirerad till att göra ett kort med mina nya Maja papper.

Sagt och gjort så knåpade jag ihop ett kort till detta.
Ser att fotot är lite oskarpt men det får duga.


Stämpel Magnolia
Mönsterpapper Maja Design
Fjärils- och border punch Martha Stewart
Corner Die Quickutz
Hjärt charm Silverpärla


De gröna pappret har jag tagit från ett av paketen med blommor som vi fick i goodiebagen från Scrap and Pearl Event. Det var vad blommorna låg på i förpackningen.!?!?!?
Tur att jag tänkte att den kunde vara bra att ha. :-D
Försökte även i går att öva med Distress Markers men de vill inte riktigt bli vän med mig ändå, får fortsätta öva.

/Susanne




4 kommentarer:

  1. Fint! Jag tycker du har lyckats bra med din färgläggning :) Man ska till vara på allt "skräp" man kan! Brukar också ta tillvara på olika förpackningar.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hittade till mig! Och du har använt en av mina favoritstämplar när det gäller Magnolia ;) Jättesöt tolkning! Tack för att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack Malin!

    Ja, bra att ha grejer kan man ju inte få för mycket utav.
    Ska bara fundera var jag ska förvara dessa då min lilla hörna börjar kännas lite liiiiiiiiten.
    Säg inget till min gubbe men jag får försöka göra anspråk på någon mer yta. - Shhhhh! :-D
    Annars måste vi nog bygga ut men jag tror inte hyresvärden skulle uppskatta det, fast de kanske inte märker något?

    Kram Susanne

    SvaraRadera