torsdag 18 april 2013

Min "spricka i tapeten"

Nä men nu är det nog dags.... :-D

Surfar runt på en del bloggar och ser folks bilder på facebook i olika scrapgrupper, där läggs det upp bilder på deras "pysselhörnor."
Hörna och hörna brukar jag tänka när jag ser rum efter rum, stora fria ytor med både symaskiner och stansmaskiner framme.
Hyllor som dignar med massor av underbara grejer... men nu är det nog dags att visa hur en riktig HÖRNA ser ut. ;-)

Min lilla yta som jag har att vara på är i hallen under våran trappa som går till övervåningen och därav namnet på min blogg Susanne under trappen......
 Det var den enda lediga yta som fanns att välja på eller ja köksbordet men det kändes lite sådär...

I allafall här kommer bilderna.



Här står jag inne på toaletten och fotar, hahaha.
I den svarta hyllan rakt fram har jag brads, chalk, knappar, dew drops och andra små pryttlar.




I backarna har jag stämplar.
 I Panduro väskan har jag alla mina papper.
I den svarta väskan har jag Qk Squeeze + dies.
I den vita byrån har jag lite gott och blandat.



I de små lådorna har jag bland annat blommor, distresser, band och promarkers.

Jag är såååå avis på dem som har egna pysselrum att vara i men det är inte heller så dumt att ha en "spricka" att vara i......  :-D


/Susanne







2 kommentarer:

  1. Det var ingen dålig spricka :) Välorganiserad!
    Hos mig är det rörigt jämt...jag antar att jag har för stort för att slippa hålla ordning.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Du ska veta att det bara ser ut så här när jag har städat. Jag flyttade dessutom på lite grejer för att våga lägga ut ett foto på "sprickan". Vill ju inte behöva skämmas, hahaha.
    När jag är i gång med något projekt så är det så mycket grejer överallt att jag knappt får plats.

    Jag tror att man breder ut sig överallt oavsett hur stort eller litet man har.

    Susanne

    SvaraRadera